حساب کاربري در فروشگاه شاپ گيل
 
1- آيا امکان ويرايش مشخصات کاربري و ايميل من وجود دارد؟
پاسخ:  شما مي‏‌توانيد مشخصات کاربري خود را ويرايش کنيد.

براي اين کار بايد با وارد کردن پست الکترونيکي و کلمه عبور، وارد حساب کاربري خود بشويد، سپس با کليک روي گزينه "پروفايل من" به صفحه‏‌اي منتقل مي‏‌شويد که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ويرايش اطلاعات" وجود دارد.

براي تغيير ايميل، لغو خبرنامه و حذف اکانت با همان ايميلي که ثبت نام کرده‏‌ايد به info@Shopgil.ir  ايميل بزنيد.

اگر به ايميل خود دسترسي نداريد متاسفانه به دلايل حفظ امنيت کاربري، هيچ راهي براي تغيير ايميل خود به عنوان نام کاربري نخواهيد داشت و فقط مي‌توانيد مجدداً با ايميل جديد خود ثبت نام کنيد.

 
2- چرا با وجود درخواست من براي تغيير رمز حساب کاربري، لينک آن براي من ايميل نشده است؟
پاسخ:  لطفاً ايميل‌هاي اسپم(spam) خود را چک کنيد. به ويژه ايميل‌هاي ارسال شده به حساب‏‌هاي کاربري gmail گاهي spam مي‌شوند. توجه داشته باشيد که link تغيير رمز براي شما ارسال مي‏‌شود نه خود رمز.
 
 
3- آيا مي‌‏توانم به اطلاعات خريدهاي قبلي خود دسترسي داشته باشم؟
پاسخ:  براي دسترسي به اطلاعات خريدهاي قبلي، بايد با حساب کاربري خود وارد شويد، سپس روي گزينه "سفارشات من" کليک کنيد تا سوابق خريد شما نشان داده ‏شود.
 
 
 
 
ثبت و پيگيري سفارش
 
1- دوست دارم از شاپ گيل خريد کنم، اما هنوز کاملاً به خريد اينترنتي اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خريد، کالا به دست من مي‌رسد؟
پاسخ:  علاوه بر سابقه ، تجربه و محتواي غني  سايت فروشگاه شاپ گيل ، اين سايت در شرف اخذ نماد اعتماد الکترونيکي از مرکز توسعه تجارت الکترونيکي مي باشد که به اين کسب و کار رسميت و اعتبار مي‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونيکي توسط مرکز توسعه تجارت الکترونيکي وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسي فروشگاه اينترنتي و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانين، اعطا مي‏‌شود و کسب و کار اينترنتي داراي نماد به صورت مداوم تحت بررسي اين سازمان قرار دارد. 
 
2- آيا براي خريد از شاپ گيل ، حتما بايد در سايت عضو باشم؟
پاسخ:  بله، با اين که بدون وارد شدن به سايت مي‏‌توانيد يک کالا را به سبد خريد اضافه کنيد، اما براي انجام مراحل بعدي خريد و ثبت سفارش بايد با حساب کاربري خود وارد سايت شده و يا در هنگام خريد، عضويت خود را تکميل نماييد.
با عضويت در شاپ گيل مي‌توانيد:
 
- سريع‌تر و ساده‌تر خريد کنيد
 
- به سادگي سوابق خريد و فعاليت‌هاي خود را مديريت کنيد
 
- در جريان فروش‌هاي ويژه و قيمت روز محصولات قرار گيريد
 
3- آيا در تمام ساعات شبانه روز مي‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ:  شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته مي‌‏توانيد سفارش خود را ثبت کنيد. 
 
4- آيا مي‌توانم براي شخص ديگري از شاپ گيل خريد کنم و سفارش تحويل آن شخص شود؟
پاسخ:  بله، پس از انتخاب کالاهاي موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خريد، ثبت سفارش در 4 مرحله تکميل خواهد شد: 
 
1) ورود به حساب کاربري فروشگاه
2) اطلاعات ارسال سفارش
3) بازبيني سفارش
4) اطلاعات پرداخت
 
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش " انتخاب آدرس"، شما مي‌توانيد با انتخاب گزينه "افزودن آدرس جديد" آدرس و مشخصات تحويل گيرنده سفارش را وارد کنيد. توجه داشته باشيد که اگر مبلغ سفارش را اينترنتي پرداخت کنيد، تحويل گيرنده سفارش هنگام دريافت کالا بايد کارت شناسايي همراه داشته باشد.
 
5- از وضعيت سفارشي که ثبت کرده‏‌ام، چگونه مي‌‏توانم مطلع شوم؟
پاسخ:  فروشگاه شاپ گيل پس از ثبت سفارش ، پرداخت و کليه مراحل ارسال با ارسال پيامک و ايميل‏، مرحله به مرحله وضعيت سفارش را به شما اعلام مي‏‌کند. همچنين براي اطلاع از وضعيت سفارش، مي‏‌توانيد وارد حساب کاربري خود شويد و با کليک روي گزينه "سفارشات من" از وضعيت آن مطلع شويد. 
 
6- آيا مي‌‏توانم کالاهايي که موجود نيستند را سفارش بدهم؟
پاسخ:  خير، در حال حاضر تنها کالاهايي امکان سفارش گذاري دارند که در سايت فروشگاه شاپ گيل با وضعيت موجود و همراه با قيمت مشخص شده‌‏اند.
 
7- مي‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم يا تغيير بدهم؟
پاسخ:  تا پيش از تاييد نهايي سفارش و کليک روي آيکون اتمام خريد شما مي‌توانيد سفارش را از سبد خريد خود حذف و يا اصلاح کنيد.
پس از تاييد نهايي سفارش و اتمام خريد و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغيير سفارش نيستيد. از اين مرحله به بعد براي لغو يا تغيير آن، با واحد پيگيري سفارشات تماس بگيريد.
 
8- بعد از ثبت سفارش، براي اطمينان از پردازش آن بايد با شاپ گيل تماس بگيرم؟
پاسخ:  خير، پس از انجام مراحل خريد و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طريق سرويس پيامک يا ايميل اطلاع‏ رساني خواهد شد و در صورتي که نياز باشد کارشناسان فروش شاپ گيل با شما تماس خواهند گرفت. 
 
9- مي‏‌توانم سفارشم را تلفني ثبت کنم؟
پاسخ:  خير، به منظور تسريع فرايند پردازش و ارسال سفارش و نيز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتريان محترم ‏بايد سفارش خود را اينترنتي ثبت کنند.
 
 
 
 
کالاهاي عرضه شده در فروشگاه شاپ گيل
 
1- آيا کالاهايي که نياز به نصب و راه اندازي دارند ، در هنگام تحويل توسط شاپ گيل، نصب و راه اندازي مي‌شوند؟
پاسخ:  معمولاً نصب اين گونه کالاها در صورتي که شرکت سازنده يا توزيع کننده آنها سرويس نصب توسط کارشناسان آموزش ديده را لازم بداند، توسط شرکت يا نمايندگي‏‌هاي مربوط ارائه مي‌‏شود. البته بسياري از کالاها با وجود دفترچه راهنماي موجود در داخل جعبه و فرآيند نصب و راه اندازي ساده آنها، اصولا نيازي به نصب و راه اندازي توسط کارشناس آموزش ديده ندارند.
ماموران تحويل سفارشات فروشگاه شاپ گيل ، تنها وظيفه دارند سفارش را به مشتري تحويل بدهند و نصب کالا در حيطه تخصص آنها نيست.
 
2- امکان ارتقا سخت افزاري، نرم افزاري و اعمال تغييرات سفارشي در کالاهايي که از شاپ گيل خريداري مي‌‏کنم وجود دارد؟
پاسخ:  با توجه به تنوع کالاها در فروشگاه اينترنتي شاپ گيل و جهت سرعت بخشيدن هرچه بيشتر به پردازش سفارش مشتريان، در حال حاضر اين خدمات در اين فروشگاه ارائه نمي‌شود.
 
3- براي انتخاب و خريد کالا در سايت نياز به مشاوره دارم، راهي وجود دارد که در تصميم‏ گيري به من کمک کند؟
پاسخ:  کارشناسان بخش توليد محتواي شاپ گيل تمام تلاش خود را مي‏‌کنند تا اطلاعات مورد نياز براي خريد هر کالا که در سايت فروشگاه موجود است ، کافي و روشن باشد.
 
4- کالاهايي که موجود نيستند، چه زماني در سايت براي فروش عرضه خواهند شد؟
پاسخ:  گاهي به دلايل مختلف ، مانند عدم عرضه رسمي و گسترده محصول در ايران، وضعيت برخي از کالاها در فروشگاه به "ناموجود" تغيير پيدا مي‏‌کند و اعلام زمان دقيق عرضه دوباره آنها ممکن نيست، با اين حال فروشگاه شاپ گيل تلاش مي‏‌کند تا اين کالاها مجدداً در کمترين زمان در ليست کالاهاي قابل عرضه در فروشگاه ، اضافه شوند. 
 
5- آيا ممکن است کالايي را که سفارش مي‏‌دهم موجود نباشد؟
پاسخ:  کالاهاي داراي قيمت که در سايت فروشگاه شاپ گيل با وضعيت "موجود" مشخص شده، در انبار موجود و قابل سفارش گذاري هستند. بنابراين هنگام ثبت سفارش اين کالاها نيازي به استعلام موجودي نيست و سفارش در سريع‏‌ترين زمان ممکن پردازش و تحويل خواهد شد. البته گاهي براي برخي از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودي آن کالا به اتمام برسد. در اين موارد به سرعت اقدام به تکميل موجودي کالا مي‌شود ولي در صورت امکان پذير نبودن، عرضه آن کالاها در فروشگاه به صورت موقت ، متوقف مي‌شود.
 
6- آيا کالاهاي عرضه شده در فروشگاه شاپ گيل ،  ضمن اصل پلمپ شده بودن ، مطابق با اطلاعات سايت  فروشگاه هستند؟
پاسخ:  کليه کالاهاي عرضه شده در فروشگاه شاپ گيل اصلي و پلمپ شده هستند و شاپ گيل به هيچ وجه کالاي غير اصلي، تقلبي (Fake)، و کارکرده ارائه نمي‌‏کند. 
لازم به ذکر است بسياري از کالاها توسط شرکت سازنده يا توزيع کننده منطقه‏‌اي به صورت پلمپ شده عرضه نمي‌‏شوند. از اين رو جهت اطمينان هرچه بيشتر از کيفيت و کنترل لوازم و اشکالات احتمالي در توليد برخي از محصولات، کارشناسان شاپ گيل ، اقدام به تست و کنترل اوليه اينگونه کالاها مي‏‌کند و سپس براي اطمينان خاطر، مجدداً کالا را با هولوگرام مخصوص خود ، پلمپ مجدد مي‌‏کند.
 
7- آيا تعداد خريد از يک کالا در فروشگاه شاپ گيل محدوديتي دارد؟
پاسخ:  به طور کلي محدوديتي براي سفارش تعدادي يک کالا در شاپ گيل وجود ندارد، با وجود اين با توجه به اينکه موجودي قابل فروش براي هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخي اوقات محدوديت‏‌هايي در تعداد قابل سفارش از يک کالا اعمال مي‏‌شود.
 
8- پيش از خريد کالا، چگونه مي‏‌توانم از اين که کالا ساخت کجاست، مطلع بشوم؟
پاسخ:  لازم به ذکراست که کشور سازنده روي کيفيت کالا تاثيري ندارد و برند معتبر است که کيفيت کالا را تعيين مي‏‌کند و تنها به دليل خط توليد ارزان‏‌تر است که بسياري از کالاها در چين توليد مي‌شوند.
 
 
 
 
نحوه ي پرداخت در فروشگاه شاپ گيل
 
1- مبلغ سفارشم را چگونه مي‏‌توانم پرداخت کنم؟
پاسخ:  همگي کاربران شاپ گيل مي‌توانند از طريق درگاه اينترنتي و با استفاده از همه کارت‏‌هاي بانکي عضو شبکه شتاب در سايت فروشگاه، هزينه سفارش را به صورت آنلاين پرداخت کنند. همچنين امکان واريز بانکي يا واريز کارت به کارت به شماره حساب‏‌هاي اعلام شده در سايت فروشگاه براي همه کاربران وجود دارد.
براي اطلاعات بيشتر مي‏توانيد به صفحه روش‌‏هاي پرداخت مراجعه کنيد.
 
2- با استفاده از کارت کدام بانک‌ها مي‌توان هزينه سفارش را اينترنتي پرداخت کرد؟
پاسخ:  شما مي‌توانيد با استفاده از همه کارت‏‌هاي بانکي عضو شبکه شتاب در سايت فروشگاه شاپ گيل، هزينه سفارش را به صورت آنلاين پرداخت کنيد.
هم اکنون بانک‌هاي آينده، اقتصاد نوين، پارسيان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمايه، سينا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرين، کشاورزي، مسکن، ملت، ملي، دي، انصار، قرض‌الحسنه مهر ايران، رسالت، ايران زمين، گردشگري، حکمت ايرانيان، توسعه تعاون، قوامين، بانک شهر و موسسه اعتباري توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.
 
3- ممکن است پرداخت اينترنتي ناموفق باشد، ولي مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ:  گاهي ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکي قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در اين مواقع جاي نگراني وجود ندارد. در اين حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌هاي مياني بانک است و خود بانک مغايرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت مي‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اينترنتي تماس بگيريد تا مغايرت برطرف شود.
 
4- آيا مي‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطي پرداخت کنم؟
پاسخ:  در حال حاضر چنين امکاني وجود ندارد.
 
5- آيا مي‌توانم براي پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
پاسخ:  خير، براي جلوگيري از بروز مشکلات احتمالي شاپ گيل از پذيرش هر گونه چک بانکي معذور است.
 
6- آيا پرداخت اينترنتي وجه سفارش در سايت فروشگاه شاپ گيل امن است؟
پاسخ:  پرداخت اينترنتي به گونه‏‌اي طراحي شده که امن و راحت باشد. با وجود اين شما نه تنها براي خريد از فروشگاه شاپ گيل که هنگام هرگونه پرداخت اينترنتي براي اطمينان از امنيت پرداخت خود نکته‏‌هاي زير را رعايت فرماييد:
 
  - با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شويد وقتي در صفحه پرداخت بانک هستيد ، از پروتکل امن https به جاي پروتکل http استفاده شده باشد. به عبارت ديگر بايد در ابتداي آدرس، https وجود داشته باشد.
 
  - قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائي رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شويد، در صورت عدم مشاهده اين قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداري کنيد.
 
  - براي ورود اطلاعات کارت خود بهتر است از صفحه کليد مجازي موجود در سايت بانکي ، استفاده کنيد.
 
 
 
 
ارسال سفارشات در فروشگاه شاپ گيل
 
1- سفارش خود را به چه روش‌هايي مي‌توانم تحويل بگيرم؟
پاسخ:  در سرتاسر کشور سفارش‌‏ها با پست پيشتاز ارسال مي‌‏شوند و اگر شهرهايي دفتر نمايندگي تيپاکس داشته باشند، مشتري مي‏‌تواند با انتخاب تيپاکس در مرحله انتخاب روش ارسال، به جاي پست پيشتاز اين روش را انتخاب کند. البته توجه داشته باشيد که برخي دفاتر شرکت تيپاکس مرسوله شما را در محل دفتر تيپاکس شهرتان تحويل مي‌دهند.
مشتريان ساکن مناطق زير مي‌توانند سفارش خود را از طريق تحويل اکسپرس شاپ گيل دريافت کنند:
 
- شهرهاي تهران، کرج، اصفهان، مشهد، اهواز، شيراز، تبريز، کرمانشاه، قم، يزد، قزوين، زنجان، کاشان  
- استان گيلان: شهرهاي رشت، انزلي، لاهيجان،کوچصفهان، لنگرود، آستانه اشرفيه، هشتپر، شلمان، رودسر، کلاچاي، چابکسر و خمام
- استان مازندران: شهرهاي ساري، بابل، آمل، رامسر، قائم‌شهر، نکا، بهشهر، بابلسر، فريدونکنار، محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، عباس‌آباد، تنکابن، نشتارود، کلارآباد، سلمان شهر، جويبار، سرخرود، رويان و نکا
 
همچنين سفارش‏‌هاي با آدرس تحويل اين شهرها در صورت درخواست مشتري، مي‏‌توانند با پست پيشتاز يا تيپاکس ارسال شوند.
براي اطلاعات بيشتر مي‏توانيد به صفحه‏ روش‌هاي ارسال کالا مراجعه کنيد.
 
2- هزينه ارسال سفارش چگونه محاسبه مي‌شود؟
پاسخ:  هزينه‏ ارسال بسته به شرايط سفارش، محل تحويل و نوع ارسال ، متفاوت است و در فرم سبد خريد به آگاهي مشتريان مي‏‌رسد.
 
3- آيا مي‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معيني تحويل بگيرم؟
پاسخ:  زمان رسيدن سفارشات پس از تحويل به پست، بر اساس محدوده جغرافيايي از 24 تا 72 ساعت متغير است، بنابراين روز رسيدن سفارش با توجه به خدمات پستي مشخص است اما ساعت آن را نمي‏‌توان به طور دقيق تعيين کرد.
درباره ارسال اکسپرس، شما مي‏‌توانيد بازه زماني مناسب براي تحويل گرفتن سفارش خود را هنگام ثبت آن سفارش در مرحله آدرس و شرايط ارسال، اعلام کنيد. فروشگاه شاپ گيل همه تلاش خود را مي‏‌کند تا سفارش حدود ساعت درخواستي به دست شما برسد. با وجود اين به دليل مسايل مختلف مانند برنامه زمان ‏بندي ارسال در شاپ گيل و مشکلات ترافيکي، وعده تحويل دادن کالا راس ساعت خاص مقدور نيست.
 
4- پس از اين که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول مي‌‏کشد که به دستم برسد؟
پاسخ:  زمان رسيدن سفارش به دست مشتري بر اساس فاکتورهايي مانند محل و نحوه تحويل متفاوت است. براي اطلاعات بيشتر مي‌توانيد به صفحه روش‌هاي ارسال مراجعه کنيد.
 
5- مي‏‌توانم کالايي را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به آدرس پستي شاپ گيل به صورت حضوري تحويل بگيرم؟
پاسخ:  از آنجا که شاپ گيل يک فروشگاه اينترنتي است و يکي از اهداف آن کاهش دادن سفرهاي درون شهري غير ضروري‏ است، تحويل حضوري سفارش در محل شاپ گيل امکان‌پذير نيست.
 
6- سفارش‌ها چه زماني به پست تحويل داده مي‌شود؟
پاسخ:  همه سفارش‌‏ها پس از طي مراحل پردازش حسابداري و انبار ، به طور روزانه تحويل واحد پستي مستقر در محل پردازش سفارشات شاپ گيل مي‏‌شوند.
 
7- آيا مي‏‌توانم سفارشي را که با پست پيشتاز يا تيپاکس، ارسال شده رهگيري کنم؟
پاسخ:  بله، شما براي رهگيري سفارشي که با پست پيشتاز ارسال شده مي‏‌توانيد شماره 10 يا 20 رقمي مرسوله پيشتاز را در آدرس زير وارد کنيد:
http://itemtracking.post.ir
همچنين براي رهگيري سفارشي که با پست تيپاکس ارسال شده مي‏‌توانيد با دفتر شعبه تيپاکس در شهر خود تماس بگيريد.
 
8- ارسال سفارش از طريق تيپاکس به کدام شهرها امکان‏‌پذير است؟
پاسخ:  ارسال از طريق تيپاکس براي سفارش‌هايي امکان‏پذير است که محل تحويل آنها شهرهايي باشند که داراي نمايندگي تيپاکس هستند، براي مشاهده ليست اين شهرها مي‌‏توانيد به صفحه پست تيپاکس مراجعه کنيد.
 
 
 
 
گارانتي کالاها در فروشگاه شاپ گيل
 
1- اگر از تاريخ گارانتي کالايي که خريده‌‏ام، مدتي گذشته باشد، دوره گارانتي آن کالا چگونه محاسبه مي‌شود؟
پاسخ:  طي قرارداد بين شاپ گيل و تامين کنندگان، تاريخ شروع گارانتي بيشتر کالاها، بر اساس تاريخ فاکتور فروش شاپ گيل محاسبه مي‌شود و تاريخ مندرج در برگه گارانتي به تنهايي معيار اعتبار گارانتي نيست. بنابراين اگر کالايي را دريافت کرديد که مدتي از تاريخ شروع گارانتي آن گذشته بود جاي نگراني نبوده و با ارائه فاکتور فروش خود مي‌توانيد از خدمات گارانتي کالا استفاده نماييد.
 
2- مي‏‌توانم کالا را بدون گارانتي آن سفارش بدهم؟
پاسخ:  در فروشگاه شاپ گيل ، کالاهاي داراي گارانتي ، به فروش مي‏‌رسد.
 
 
 
 
 
خدمات پس از فروش شاپ گيل
 
1- آيا همه کالاها، شامل مهلت 7 روزه گارانتي تعويض، مي‏‌شوند؟
پاسخ: با توجه به گستردگي گروه‌هاي کالاي ارايه شده در سايت فروشگاه شاپ گيل، کليه محصولاتي که بايد از نظر فيزيکي سالم به دست مصرف کننده برسند ، داراي گارانتي سلامت فيزيکي هستند و مشمول مهلت تست و بازگشت کالا نمي‌شوند. همچنين اقلامي که به عنوان هديه‌ از طرف شاپ گيل ، همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ريال درج شده‌اند، مشمول ضمانت تعويض نيستند. 
براي ساير محصولاتي که نياز به مهلت تست دارند، شاپ گيل ، فرصت براي بازگرداندن کالا در نظر گرفته است.
براي دريافت اطلاعات بيشتر از چگونگي و شرايط استفاده از مهلت گارانتي تعويض به صفحه رويه‌هاي بازگرداندن کالا مراجعه کنيد.
 
2- در صورت بازگرداندن کالا، مبلغ پرداخت شده چه زماني و چگونه استرداد مي‌شود؟
پاسخ:  هنگامي که کالايي بازپس فرستاده مي ‏شود، پس از بررسي و تاييد کارشناسان واحد خدمات پس از فروش شاپ گيل، هماهنگي لازم براي استرداد مبلغ سفارش با مشتري به عمل آمده و تا 48 ساعت کاري مبلغ به حساب مشتري مسترد خواهد شد.
 
3- اگر کالاي ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و يا آنچه در سايت ديده ام مغايرت داشت، چه اقدامي بايد انجام دهم؟
پاسخ:  با خدمات پس از فروش تماس بگيريد (از طريق تلفن يا ارسال پيام از طريق صفحه تماس با ما) و براي اطلاعات بيشتر از چگونگي و شرايط خدمات پس از فروش به صفحه رويه‌هاي بازگرداندن کالا مراجعه کنيد.
 
4- اگر کالاي که خريداري کرده‌‏ام، ايراد فني يا آسيب ديدگي داشت، چه اقدامي بايد انجام دهم؟
پاسخ:  با خدمات پس از فروش تماس بگيريد (از طريق تلفن يا ارسال پيام از طريق صفحه تماس با ما)  و براي اطلاعات بيشتر از چگونگي و شرايط خدمات پس از فروش به صفحه رويه‌هاي بازگرداندن کالا مراجعه کنيد.
 
 
 
 
نحوه فعاليت فروشگاه اينترنتي شاپ گيل
 
آيا فروشگاه شاپ گيل در تهران يا ساير شهرها، شعبه ديگر يا نمايندگي دارد؟
پاسخ: شاپ گيل در هيچ نقطه‌‌اي از کشور نماينده فروش يا خدمات پس از فروش ندارد. کليه سرويس‌‏ها و تراکنش‏‌هاي مالي و خدمات فروش قابل ارائه فروشگاه شاپ گيل از طريق نشاني مندرج در سايت فروشگاه مندرج است پردازش مي‏‌شود. 
لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفي از اين دست، مراتب را جهت پيگرد قانوني از طريق ايميل  info@Shopgil.ir به شاپ گيل اطلاع دهيد. 
توجه داشته باشيد که در حال حاضر شاپ گيل در شهرهاي تحت پوشش تحويل اکسپرس، تنها خدمات ارسال و تحويل سفارش را از طريق مراکز توزيع و پخش خود انجام مي‌دهد و براي خريد تنها بايد به سايت فروشگاه اينترنتي شاپ گيل مراجعه و سفارش خود را ثبت کرد.
 
 
 
 
 
 

لطفاً در صورت امکان اطلاعات را به فارسی وارد نمایید.

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ايميل :
* تلفن تماس :
موضوع :  
* متن پیام :
لطفا عبارت را در کادر مربوطه وارد نمایید