شرايط و قوانين استفاده از سرويس‌ها و خدمات شاپ گيل
 
کاربر گرامي لطفاً موارد زير را جهت استفاده بهينه از خدمات و برنامه‌‏هاي کاربردي فروشگاه اينترنتي شاپ گيل به دقت ملاحظه فرماييد.
ورود کاربران به ‏‌سايت فروشگاه شاپ گيل هنگام استفاده از پروفايل شخصي و ساير خدمات ارائه شده توسط فروشگاه به معناي آگاه بودن و پذيرفتن شرايط و قوانين و همچنين نحوه استفاده از سرويس‌‏ها و خدمات شاپ گيل است. توجه داشته باشيد که ثبت سفارش نيز در هر زمان به معني پذيرفتن کامل کليه شرايط و قوانين فروشگاه شاپ گيل از سوي کاربر است.
لازم به ذکر است شرايط و قوانين مندرج، جايگزين کليه توافق‏‌هاي قبلي محسوب مي‏‌شود.
 
 
قوانين عمومي
 
توجه داشته باشيد کليه اصول و رويه‏‌هاي فروشگاه شاپ گيل منطبق با قوانين جمهوري اسلامي ايران، قانون تجارت الکترونيک و قانون حمايت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نيز موظف به رعايت قوانين مرتبط با کاربر است. 
در صورتي که در قوانين مندرج، رويه‏‌ها و سرويس‏‌هاي شاپ گيل تغييراتي در آينده ايجاد شود، در همين صفحه منتشر و به روز رساني مي شود و شما توافق مي‏‌کنيد که استفاده مستمر شما از سايت فروشگاه به معني پذيرش هرگونه تغيير است.
 
 
تعريف مشتري يا کاربر
 
مشتري يا کاربر به شخصي گفته مي‌شود که با اطلاعات کاربري خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش يا هرگونه استفاده از خدمات شاپ گيل اقدام نمايد.
 
 
ارتباطات الکترونيکي
 
هنگامي که شما از سرويس‌‏ها و خدمات شاپ گيل استفاده مي‏‌کنيد، سفارش اينترنتي خود را ثبت يا خريد مي‏‌کنيد و يا به شاپ گيل ايميل مي‏‌زنيد، اين ارتباطات به صورت الکترونيکي انجام مي‏‌شود و در صورتي که درخواست شما با رعايت کليه اصول و رويه‏‌ها باشد، شما موافقت مي‌‏کنيد که شاپ گيل به صورت الکترونيکي (از طريق پست الکترونيکي، سرويس پيام کوتاه و ساير سرويس‌هاي الکترونيکي) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنين جهت اطلاع رساني رويدادها، خدمات و سرويس‌هاي ويژه ، امکان دارد شاپ گيل براي اعضاي سايت فروشگاه ، ايميل يا پيامک ارسال نمايد. 
در صورتي که کاربران تمايل به دريافت اينگونه ايميل و پيامک‌ها نداشته باشند، مي‌توانند عضويت دريافت خبرنامه فروشگاه را لغو نمايند. 
 
توجه داشته باشيد که 30006708335335 تنها شماره‌اي است که شاپ گيل از طريق آن براي ، کاربران و مشتريان خود پيامک (اس ام اس) ارسال مي‌کند. بنابراين ارسال هرگونه پيامک تحت عنوان شاپ گيل، با هر شماره ديگري تخلف و سوء استفاده از نام شاپ گيل است و در صورت دريافت چنين پيامکي، لطفاً جهت پيگيري قانوني آن را به Info@Shopgil.ir اطلاع دهيد. 
همچنين 30006708252525 ، سامانه ارسال پيامک است که وضعيت پردازش سفارش يا رويدادها، خدمات و سرويس‌هاي ويژه شاپ گيل را به اطلاع کاربران مي‌رساند و روشن است که امکان دريافت پيام‌هاي شما از طريق اين شماره وجود ندارد.
 
 
 
سياست‏‌هاي رعايت حريم شخصي
 
شاپ گيل به اطلاعات خصوصي اشخاصى که از خدمات سايت استفاده مي‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت مي‏‌کند.
شاپ گيل متعهد مي‏‌شود در حد توان از حريم شخصي شما دفاع کند و در اين راستا، تکنولوژي مورد نياز براي هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سايت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سايت فروشگاه شاپ گيل، شما رضايت خود را از اين سياست نشان مي‏‌دهيد.
 
 
 
فرايند ثبت، پردازش و ارسال سفارش
 
روز کاري به معني روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثناي تعطيلات عمومي در ايران است و کليه سفارش‏‌هاي ثبت شده در طول روزهاي کاري و اولين روز پس از تعطيلات پردازش مي‌‏شوند.
 
شاپ گيل به مشتريان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز ، امکان سفارش دهي کالا و خدمات مي‌‏دهد.
 
کليه سفارش‌‏هاي ثبت شده در سايت فروشگاه شاپ گيل به وسيله ارسال کد سفارش از طريق پيام کوتاه و پيش فاکتور از طريق ايميل،  در صف پردازش قرار مي‏‌گيرند. شاپ گيل همواره در ارسال و تحويل کليه سفارش‌‏هاي ثبت شده، نهايت دقت و تلاش خود را مي‏‌نمايد. با وجود اين، در صورتي که موجودي محصولي در فروشگاه شاپ گيل به پايان برسد، حتي پس از اقدام مشتري به سفارش‌‏گذاري، حق کنسل کردن آن سفارش و يا استرداد وجه سفارش براي فروشگاه اينترنتي شاپ گيل محفوظ است و يا مشتري مي‏‌تواند به جاي کالاي به اتمام رسيده،  محصول ديگري را جايگزين کند.
 
همچنين در صورت بروز مشکل در پردازش نهايي سبد خريد مانند اتمام موجودي کالا يا انصراف مشتري، مبلغ  پرداخت شده طي 24 الي 48 ساعت کاري به حساب مشتري واريز خواهد شد.
 
شاپ گيل مجاز است بدون اطلاع قبلي نسبت به توقف سفارش‌‏گيري جديد، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کليه سفارش‌‏هاي ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گيري، پردازش و ارسال مي‌‏شود. حق قطع فروش کليه و يا بخشي از محصولات به هر دليلي مانند اتمام موجودي کالا بدون اطلاع قبلي، براي فروشگاه اينترنتي شاپ گيل محفوظ است.
 
کاربران بايد هنگام سفارش کالاي مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحيح و به طور کامل تکميل کنند. بديهي است درصورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، سفارش کاربر قابل پيگيري و تحويل نخواهد بود. 
مشتريان مي‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص ديگري را براي تحويل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پيش پرداخت شده باشد، تحويل گيرنده سفارش ، هنگام دريافت کالا بايد کارت شناسايي همراه داشته باشد. 
 
همچنين با توجه به ثبت سيستمي سفارش، به هيچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد يا تغيير مشخصات آن از جمله تغيير فاکتور حقيقي به حقوقي وجود ندارد. بنابراين لازم است مشتريان هنگام ثبت سفارش، نسبت به اين مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نياز دارند که فاکتور حقوقي براي آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزينه " تکميل اطلاعات حقوقي" و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر،  براي خريد سازماني و دريافت فاکتور رسمي اقدام کنند.
 
 
 
خسارت در هنگام حمل و نقل
 
شاپ گيل همواره نهايت تلاش خود را مي‏‌کند تا کليه سفارش‏‌ها در نهايت صحت و بدون آسيب به دست مشتريان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندي ايمن و استاندارد همه مرسولات، تحويل به هر يک از شرکت‌‏هاي حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خريد و اطلاع رساني از طريق سرويس پيام کوتاه) به اين معني است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحويل به عهده شرکت حمل و نقل است و شاپ گيل تنها در صورت تاييد شرکت حمل کننده سفارش و در راستاي تسهيل امور پيگيري، خسارت را جبران مي‌‏کند.
 
آسيب‏‌هاي ناشي از حمل و نقل بايد ظرف 24 ساعت کاري پس از تحويل سفارش به خدمات پس از فروش فروشگاه شاپ گيل اطلاع داده شود و کالاي آسيب ديده به همراه صورت جلسه رسمي شرکت حمل کننده و کليه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش شاپ گيل ارسال شود. 
 
 
 
سرويس مهلت تست کالا
 
در راستاي ايجاد سرويس‌‏هاي ارزش افزوده، فروشگاه اينترنتي شاپ گيل با همکاري کليه تامين‏‌ کنندگان خود اين امکان را ايجاد نموده تا کليه کالاهايي که نياز به تست دارند، پس از تحويل، حداکثر 48 ساعت داراي فرصت تست باشند و هر گونه نقص فني در دستگاه شامل سرويس تعويض بدون قيد و شرط و فراتر از سرويس گارانتي محصول، مي‏‌شود. 
 
لازم به ذکر است که با توجه به گستردگي گروه‌هاي کالاي ارايه شده در سايت فروشگاه شاپ گيل، کليه محصولاتي که بايد از نظر فيزيکي سالم به دست مصرف کننده برسند ، داراي گارانتي سلامت فيزيکي هستند و  مشمول مهلت تست و بازگشت کالا نمي‌شوند.
لازم به توجه است که ايرادهاي اعلام شده توسط مشتري، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش شاپ گيل ، کنترل و بررسي مي‏‌شود و در صورت تائيد وجود نقص فني، کالا مشمول استفاده از سرويس فوق مي‏‌شود. 
همچنين، اين سرويس، اشکال‏‌هاي فني که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ايجاد شود، را شامل نمي‌‏شود.
 
آسيب‏‌هاي فيزيکي ناشي از حمل و نقل شامل استفاده از اين سرويس نمي‏‌شود و جهت اطلاع بيشتر شرايط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرماييد.
براي استفاده از سرويس تضمين تعويض کالاي خريداري شده از شاپ گيل ، دقت فرماييد که کالا به ‏خوبي بسته بندي شود، لوازم جانبي و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
 
در صورتي که کالاي برگشتي در شرايط اوليه خود توسط شاپ گيل دريافت نشود، امکان سرويس دهي وجود ندارد و کالا خارج از شرايط تعويض محسوب مي شود.
در صورتي که موجودي کالاي آسيب ديده در فروشگاه شاپ گيل به اتمام برسد، و اين فروشگاه امکان تعويض کالاي آسيب ديده با کالاي جايگزين را نداشته باشد، مي‌تواند مبلغ کالا را به حساب خريدار استرداد نمايد و نوسان‏‌هاي قيمت باعث کاهش و يا افزايش اين مبلغ نمي‌‏شود.
 
 
 
نمايندگي
 
شاپ گيل در هيچ نقطه‏‌اي از کشور نمايندگي فروش و يا خدمات پس از فروش ندارد و کليه سرويس‌‏ها، تراکنش‏‌هاي مالي و خدمات قابل ارائه از طريق دفتر مرکزي پردازش مي‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفي از اين دست، مراتب را جهت پيگرد قانوني به روابط عمومي شاپ گيل اطلاع دهيد.
 
 
 
قوه قهريه
 
تمامي شرايط و قوانين مندرج، در شرايط عادي قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهريه، شاپ گيل هيچ گونه مسئوليتي ندارد.
 
شاپ گيل خود را ملزم به رعايت حريم شخصي کاربران مي‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طريق کانال‏‌هاي ارتباطي ذکر شده با ما در ميان بگذاريد.
 
 
 
 
 
 
 

لطفاً در صورت امکان اطلاعات را به فارسی وارد نمایید.

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ايميل :
* تلفن تماس :
موضوع :  
* متن پیام :
لطفا عبارت را در کادر مربوطه وارد نمایید